Puri Santrian 4★

Jl. Cemara No.35, Sanur, Kec. Denpasar Sel., Kota Denpasar, Bali 80228, Indoneesia
Tel: +62 361 288009
Web: https://santrian.com/puri-santrian/

Asukoht

  • Kaugus liivarannast umbes 50 m
  • Kaugus kuurordi keskusest on umbes 2,2 km (Sanur)
  • Kaugus lennujaamast umbes 15,5 km (Bali)

Hotell

  • Osaliselt renoveeritud 2015 a
  • Tubade arv – 199
  • Pearestoran
  • Rannarestoran (lisatasu eest)
  • Rannabaar (lisatasu eest)
  • Konverentsisaal (lisatasu eest)
  • Internet
  • WiFi
  • Pesumaja (lisatasu eest)
  • Keemiline puhastus (lisatasu eest)
  • Pagasiruum
  • Parkla
  • Autorent (lisatasu eest)
  • Seifi rent vastuvõtulauas
  • Basseinid – 4
  • Lamamistoolid basseini ääres
  • Lamamistoolid rannas
  • Rannarätikud basseini ääres
  • Hotelli ametlik kategooria – 4★

Toad

Superior Room

  • Toa suurus umbes 35-38 m2
  • Vann
  • WC
  • Föön
  • Hommikumantel
  • Sussid
  • Rõdu
  • Konditsioneer(reguleeritav)
  • Telefon
  • Televiisor
  • Minibaar (lisatasu eest)
  • Seif
  • WiFi
  • Tee ja kohvi tegemise võimalus
  • Maksimaalne majutus – 3

Aktiivne puhkus

  • Hiidmale
  • Joogatunnid (lisatasu eest)
  • Tenniseväljak (kõvakattega, lisatasu eest)
  • Massaaž (lisatasu eest)

Lastele

  • Lastebasseinid – 2
  • Beebivoodi
  • Beebitool restoranis
  • Lapsehoidja (päringu alusel, lisatasu eest)

Hotelli toitlustus

  • Olemasolevad toitlustustüübid: Hommikusöök, Hommiku- ja õhtusöök, Hommiku-, lõuna ja õhtusöök
  • Hommikusöök rootsi lauas, lõuna- ja õhtusöök serveeritakse menüü alusel

Märkused

  • Hotelli kirjelduses märgitud toitu ja jooke serveeritakse hotelli juhtkonna poolt kehtestatud kontseptsiooni alusel lisatasu eest, sõltuvalt broneeritud toitlustustüübist.
  • Saabumisel tuleb tasuda deposiit
  • Informatsioon hotelli kirjelduse, hotelli teenuste, nende aegade ja hindade kohta võib muutuda
  • Hotelli kodulehel leitavat informatsiooni haldab ja ajakohastab hotell. Reisikorraldajal puudub vastutus antud veebilehel avaldatud teabe kohta

Lisainfo:

Hotellidel on õigus tasuta ja tasuliste teenuseid muuta. Hotellidel on õigus hooaja alguses ja lõpus osasid teenuseid mitte osutada. Toidu ja jooke hotelli restoranides ja baarides serveeritakse vastavalt hotelli poolt sätestatud reeglitele, sõltuvalt broneeritud toitlustamisest.